.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زائران حج تمتع نسبت به قطعی کردن ثبت‌نام اقدام کنند
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: ثبت‌نام زائران حج تمتع از امروز آغاز شده که زائران با مراجعه به سایت اعلام شده باید نسبت به قطعی کردن ثبت‌نام خود اقدام کنند.

به گزارش شمال نیوز،سیدحبیب‌الله ساداتی اظهار کرد: ثبت‌نام زائران در کاروان‌های حج تمتع روز سه‌شنبه هشت اسفند ماه امسال آغاز شده است.

وی ادامه داد: متقاضیان حج تمتع که تا پایان دی ماه سال 85 نسبت به ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات خود اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کردند امروز با مراجعه به سایت rezeve.haj.ir نسبت به قطعی کردن ثبت‌نام خود اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران بیان کرد: متقاضیان پایان دی ماه 85 باید 12 اسفند وارد سامانه شوند و نسبت به تکمیل اطلاعات و قطعی کردن آن اقدام کنند.

این مسؤول با بیان اینکه در صورت تکمیل نشدن ظرفیت اولویت‌های ذخیره به‌ترتیب اعلام شده است، افزود: متقاضیان سفر معنوی حج تمتع از تاریخ یکم تا 15 بهمن سال 85 باید 16 اسفند، متقاضیان از 16 تا 30 بهمن باید 20 اسفند، از یکم تا 15 اسفند در تاریخ 24 و همچنین از 16 تا 29 اسفند ماه سال 85 باید روز یک‌شنبه 27 اسفند ماه امسال به سامانه مراجعه کنند.

ساداتی با اعلام اینکه تمام مراحل ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی است، تصریح کرد: همچنین متقاضیان سفر حج تمتع باید اصل قبض ودیعه‌گذاری، اصل و تصویر از تمامی صفحات شناسنامه، اصل کارت ملی و کپی آن، گذرنامه معتبر را به مدیر کاروان‌ها در سطح مازندران تحویل دهند.

وی یادآور شد: زائرانی که اعتبار گذرنامه آنان قبل از 25 بهمن ماه سال 97 است باید نسبت به تمدید آن اقدام کنند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه زائران بررسی کنند که ممنوع‌الخروج نباشند، اظهار کرد: اگر نقل و انتقال سندی دارند باید با مراجعه به دفاتر حج و زیارت نسبت به این کار اقدام کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه مبلغ قربانی نیز اعلام خواهد شد، افزود: زائران خارج از سیستم ثبت‌نام نسبت به پرداخت آن باید اقدام کنند.

ساداتی با تأکید بر اینکه تمامی مراحل ثبت‌نام و پرداخت‌ها به‌صورت اینترنتی است، خاطرنشان کرد: سهمیه برای اعزام زائران به سفر معنوی حج تمتع در سال 97، 3هزار و 500 نفر است.

وی در پایان گفت: تمامی زائران حج تمتع مازندران در سال 97 مدینه قبل هستند، ابتدا به مدینه سپس به مکه مکرمه اعزام می‌شوند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.24 seconds.